Wednesday, October 5, 2016

Deel 135 Opleiding

Deel 135 Opleiding FAA Verklaring van beleid oor krediet vir Vorige Deel 135 Opleiding en te keur 13 Februarie 2012 Uitgawe Oorsig Deel 135 operateurs vereis deur Federal Aviation Administration (FAA) regulasies op te lei en maak seker bemanning in ooreenstemming met die operateur & rsquo; s goedgekeur opleidingsprogram. Die operateur het die verantwoordelikheid om te verseker dat elke individu is vaardig en ten volle gekwalifiseerde in die sertifikaathouer & rsquo; s bedrywighede en prosedures voor waartydens die individu om as 'n vereiste bemanningslid. Dit is algemeen in die Deel 135 bedryf vir bemanning om te vlieg vir meer as een operateur in die loop van 'n & rsquo; s loopbaan. Soms is 'n bemanningslid kwalifiseer doelbewus om te vlieg vir meer as een deel 135 operateur by 'n tyd. Verskeie interpretasies van die reëls deur die operateurs en plaaslike FAA inspekteurs het ons gebring tot 'n punt waar 'n operateur & rsquo; s goedgekeurde programme verkeerdelik volledige krediet voorsiening te maak vir vorige opleiding en kontrolering wat onder 'n ander deel 135 sertifikaathouer & rsquo; s program. Aan die ander kant, ander interpretasies vereis operateurs aan individue wat 'n groot ervaring in 'n gegewe tipe vliegtuig wat hy of sy sal voortgaan om te vlieg vir die & ldquo sit; nuwe & rdquo; sertifikaathouer deur 'n volledige eerste opleidingskursus vir die vliegtuig. Om hierdie afwyking reg te stel, die FAA uitgereik 'n konsep kennisgewing op 27 Desember 2011 wat sal vereis dat FAA inspekteurs te hersien Deel 135-goedgekeurde opleidingsprogramme te identifiseer en korrek programme wat verkeerdelik krediet uitgereik vir enige opleiding of nagaan. Die kennisgewing verskaf ook leiding oor die bou van verminderde-uur opleidingsprogramme gebaseer op vorige ondervinding. NBAA Uitgawe Posisie Lede van NBAA & rsquo; s Binnelandse Komitee en personeel Bedryf ontmoet op 9 Februarie met die FAA kommer met die voorgestelde vereiste wat deur NBAA lede bespreek. NBAA sal kommentaar aan die FAA op hierdie kennisgewing en sal 'n afskrif voorsien op hierdie bladsy wanneer dit beskikbaar is. NBAA stem saam met die FAA dat die regulasies nie die kreditering van opleiding voorheen voltooi terwyl dit in die diens van 'n ander sertifikaathouer, met die spesifieke uitsonderings van CRM en DRM opleiding toelaat. Net so, NBAA is dit eens dat die kreditering van evaluerings / kontrole wat deur die vorige sertifikaathouer nie op grond mag toegeskryf aan die opset en tegniese bepalings van Deel 135. NBAA is dit eens dat Deel 135 sertifikaat houers moet toegelaat word om te ontwikkel en voorlê vir goedkeuring verskeie kurrikulums vir 'n bepaalde bemanningslid posisie en vliegtuie / Model variant wat rekening hou met die vorige ervaring van die individu as 'n bemanningslid in Deel 135 operasies of op daardie vliegtuig maak / model deur die vermindering van die kurrikuluminhoud / uur. Byvoorbeeld, as 'n individu wat voorheen opleiding ontvang het op 'n stelsel op 'n gegewe tipe vliegtuie wat dieselfde van een reeksnommer na die volgende, verminder opleiding op daardie stelsel moet toegelaat word met enige operateur-spesifieke verskille opgelei. Dit gesê, is dit NBAA & rsquo; s standpunt dat die operateur is steeds nodig om die individuele verseker oor die nodige kennis van die stelsel deur middel van toepaslike evaluering / nagaan. NBAA is van mening dat die kwaliteit van die opleiding, nie net die hoeveelheid, moet die FAA & rsquo wees; s en operateur & rsquo; s primêre fokus en bly verbind tot die werk met die FAA om te verseker die leiding weerspieël hierdie. kommentaar Genooide Die FAA aangekondig dat die beskikbaarheid van hierdie konsep kennisgewing in die Federal Register op 27 Desember 2011 met 'n versoek om kommentaar. NBAA moedig Deel 135 operateurs om hul kommentaar aan die FAA stuur deur die 27 Februarie 2012 sperdatum, veral met inagneming van die belange van Deel 135 sertifikaat houers in hierdie saak en die feit dat die FAA algemeen nie kommentaar versoek op interne Kennisgewings en bestellings. Kommentaar kan via die Federale eRulemaking Portal ingedien word. pos, hand aflewering of koerier, of faks en moet geïdentifiseer deur dossier nommer FAA-2011-1397. Verdere instruksies vir die indiening van kommentaar op die FAA op hierdie konsep kennisgewing kan gevind word in die volgende Federal Register kennisgewing. 27 Desember 2011 Federal Register Kennis: Verklaring van beleid ten opsigte van goedgekeurde opleidingsprogramme (150 KB, PDF)


No comments:

Post a Comment