Tuesday, October 18, 2016

Die - Stock Trading Riches - Investment System

Die & quot; Stock Trading Goed & quot; Investment System I39; m Praveen Puri, die skrywer van "Stock Trading Riches". Dit beskryf my Stock Trading Riches (STR) handel stelsel wat, soos Robert Lichello39; s AIM stelsel, is gebaseer op konstante waarde herbalansering. (My boek is beskikbaar in sagteband en Kindle formaat). My-beurs boek het my gelei om 'n onderhoud oor "Wall Street 2" op NBC en 'n onderhoud oor realiteitsprogramme / besigheid op "Fox Besigheid". Ek is betrokke by 'n belegging vir meer as 25 jaar. Ek het 'n voltydse handelaar, finansiële sagteware ontwikkelaar, konsultant by die Chicago Board of Trade, en 'n vise-president by 'n groot bank was. I39; m op die oomblik 'n onafhanklike besigheid konsultant wat help sy kliënte te herstel en te groei. I39; m oor eenvoud passievol, en daarom het ek altyd gravitated die rigting van die ontwerp van eenvoudige stelsels. Ek was aanvanklik 'n groot voorstander van die tendens-volgende, maar jare se ondervinding en toets my oortuig dat teen-tendens herbalansering stelsels (soos STR of AIM) is beter vir die bereiking van 'n herhaalbare en betroubare ekonomiese gebaseer voorsprong in die mark. Ek lees Robert Lichello39; s boek oor die AIM stelsel in die vroeë 199039; s, maar ek beland ontwikkelende my eie stelsel, want ek het gevoel dat AIM het verskeie nadele: 1. Lichello oorspronklik bedoel vir AIM toegepas moet word by die portefeulje vlak. Dus, sou daar een portefeulje beheer en een kontant wees. Die probleem met hierdie is dat individuele voorraad bewegings te kanselleer mekaar uit, dus dempende wisselvalligheid. 2. Terwyl AIM individueel aan elke voorraad toegepas kan word, voel ek, as 'n evangelis vir eenvoud en elegansie, dat dit 'n bietjie te clunky en komplekse - om te aparte kontroles, kluise, kontant, ens op te spoor 3. Ek het ook didn39; t saamstem (wanneer die handel individuele posisies) van portefeulje beheer toenemende tydens af siklusse, en nie die verhoging in langdurige bul beweeg. Let daarop dat hierdie sienings don39; t beteken dat ek dink AIM doesn39; t werk. AIM en die STR stelsels is neefs en enige nuwe balans stelsel is 'n goeie benadering tot die mark. Die basiese Stock Trading Riches stelsel is om 'n portefeulje van baie posisies te bou. Elke individuele posisie is 'n konstante waarde (wat nooit verander nie) en is een keer per jaar herbalanseer opgedra. Groei gebeur by die portefeulje vlak. Die portefeulje bestaan ​​uit die individuele posisies en 'n kontantbalans. Op hierdie vlak, die stelsel maak gebruik van konstante verhouding balansering tot 'n maksimum limiet op die kontant vlak. Byvoorbeeld, die verstek waarde is 30% kontant. As kontant opbou meer as 30%, dan die kontant gebruik om nuwe posisies te voeg. Behalwe die basiese stelsel, my boek bespreek ook opsionele reëls, handel sielkunde, en (in die 2009 opgedateer artikel) idees vir voorraad pluk, IPOs, portefeulje ontwerp, ens Lesers van my boek 'n skakel na 'n Excel spreiblad van die aflaai te kry ook basiese herbalansering stelsel.


No comments:

Post a Comment