Saturday, October 15, 2016

Pokémon Swart Guide

Pokémon Swart Walk Die massiewe Pokemon media-ryk wat vandag bestaan ​​begin met 'n eenvoudige spel wat gebaseer is op die kinderjare fout invordering stokperdjie van 'n jong Japannese seuntjie. Die seun - Satoshi Tajiri - begin die reis na ryk gebou met die oprigting van 'n eenvoudige spel fanzine (tydskrif) genoem Game Freak dat die wêreld van elektroniese en arcade game gevier met die entoesiasme en hart van die ware fan. Game Freak 'n beroep op 'n hele geslag van tieners en jong volwassenes in die laat 1980's wat gevoel vasgevang binne die yster-greep van 'n samelewing wat hardnekkig vasgeklou aan die star-ooreenstemming gebaseerde sosiale strukture geskep deur die heropbou beweging van naoorlogse Japan. Ten spyte van geweldige druk van familie en vriende, Tajiri gekies om die korporatiewe pad vermy ten gunste van sy eie kreatiewe projekte, waarvan die eerste wese om self te publiseer sy eie tydskrif viering van die twee onderwerpe wat hom intens vreugde gegee: elektroniese speletjies en manga. Dit was deur sy tydskrif wat Tajiri ontmoet en het goeie vriende â € en uiteindelik sakevennote & ndash; met 'n kunstenaar en lidmaat van die gemeente spel ontwerper genaamd Ken Sugimori, 'n sielsgenoot wat dieselfde visie en begeertes, en saam die paar stigter van die video spel ontwikkeling studio dat hulle vernoem na hul tydskrif & ndash gedeel; Game Freak. Hul nuwe ateljee deelgeneem aan die skep van speletjies vir gevestigde uitgewers Nintendo en Sega met 'n paar sukses â € onder hierdie speletjies is gelisensieer titels soos Yoshi en Mario Wario, maar dit was nie tot die paar 'n vroeë weergawe van Pokémon & ndash geskep; genoem Capsule Monsters & ndash; en inkopies dit Nintendo, wat die sade geplant wat sou groei tot die Pokémon ryk. Die eerste paar keer wat Game Freak opgeslaan Capsule Monsters om Nintendo die spel is afgeneem & ndash; hoewel hulle die konsep so interessant sien, het Nintendo nie kommersiële potensiaal daarin sien. Dit was nie tot nuwe vriend en uiteindelike vennoot Shigeru Miyamoto weer opgeslaan die spel onder sy nuwe naam, Pocket Monsters, dat die massiewe spel reuse uiteindelik het dit opgemerk. Met die projek groen-verlig en met planne om dit uit te voer buitekant van Japan, Tajiri besluit dat 'n minder verwarrend naam nodig is, en uiteindelik op Pokémon. Die woord 'Pokemon' is 'n afkorting van die woorde "Pocket Monster, 'uit die Engelse vertaling van die oorspronklike Japannese woorde Poketto Monsuta, en verteenwoordig in net drie lettergrepe wat is een van die mees suksesvolle (indien nie die mees suksesvolle) media franchises geskep in Japan. Enige lang tyd fan van die reeks kan jou vertel dat die spel begin as 'n duidelike en unieke rol speel-speel pakket, en terwyl elke opeenvolgende geslag is gebou rondom die unieke beeld van die spel wat sy nalatenskap is, is elke nuwe generasie gegee grafiese en beeld verbeterings wat dit onderskei van die speletjies is dit opgevolg. Met elke opeenvolgende generasie nuwe elemente is by die spel, en elke generasie het die bekendstelling van bykomende titels vir die dominante konsole vir hul geslag, met Pokémon speletjies vir die Nintendo 64, Nintendo Game Cube, en die Wii vinnig volgende. Sommige van hierdie speletjies direk gekoppel met die tradisionele draagbare weergawes, en 'n paar het nie, maar die een ding wat hulle gedeel in gemeen was die insluiting van die verbeterings wat in die hoof-reeks as sigbare elemente, selfs al was dit net die nuwe tipes Pokémon. Wanneer die vierde geslag van speletjies wat vrygestel op die nuwe Nintendo DS platform was in sy PR vloed lank voor die vrystelling van die speletjies, was daar sprake van internet konneksie en 'n massiewe en betekenisvolle uitbreiding van die vermoëns van die speler-vs-speler sukkel dat nog altyd 'n kernelement van die reeks, maar wanneer Diamond en Pearl uiteindelik van stapel gestuur, wat breë en oop wêreld was eenvoudig nie teenwoordig in die speletjies. Hulle het tans die nuwe Global Trade Station, seker, en nog nooit voorheen dit so maklik om jou Pokédex voltooi deur ambagte & uitvoering maak nie; jy kan selfs handel met mense wat jy nie geweet het nie en nooit sal weet via die anonieme en outomatiese stelsel van die GTS. Maar ernstige Afrigters en aanhangers verlang na wat oop verbinding wat hulle sal toelaat om teenstanders te veg van regoor die wêreld vanuit die gerief van waar hulle ook al gebeur om hulself te wees. Jou reis begin van 'n 3D-sentriese Tuis  € Die hoogtepunt van Pokémon Swart en Wit - Pokémon Swart en Pokemon White verteenwoordig die hoogtepunt van alles wat Pokémon ondersteuners gewag het, en selfs oorskry verwagtinge op so baie maniere. Soveel is by die speletjies wat dit drie keer sou neem soveel ruimte om jou te vertel oor dit soos reeds toegeken vir hierdie gedeelte van die handleiding, maar dit sal my nie daarvan weerhou wat jy vertel oor die baie belangrike toevoegings en veranderings, begin met die oop stryd stelsel. Die oop stryd stelsel dat ons gewag het aangebreek, en dit staan ​​bekend as Random Pasmaat. Deel van die uitgebreide GTS stelsel & ndash; toegang tot wat is nou beskikbaar by enige Pokémon Sentrum eerder as wat die speler om te gaan na 'n spesifieke gebou in 'n spesifieke stad â € Ewekansige Match gevegte via die Internet en die ingeboude WiFi konneksie van die speletjies is gevind op die tweede vlak van Pokémon Centers, die tradisionele bestemming vir verbinding toegang in die speletjies. Spelers kan hul Pokemon neem en stap in die spesiale kapsule en, met die hulp van die GTS stelsel, deel te neem aan enige een van 'n wye verskeidenheid van die geveg tipes, insluitende Enkellopend Slag (gebruik 3 Pokémon), Double Slag (gebruik 4 Pokémon), Drie Slag (gebruik 6 Pokémon), rotasie Slag (gebruik 3 Pokémon), en shooter Slag (gebruik 6 pokemon in 'n driedubbele Slag skema). Die reëls is eenvoudig: Pokemon Vlak 51 of hoër is verlaag na die Vlak 50 vir gevegte, terwyl diegene onder Vlak 50 bly hul huidige vlak; Afrigters kan nie twee van dieselfde Pokémon of item in hul span, en hul Pokémon kan net weet 5de generasie beweeg. Items wat nie beskikbaar is in die 5de generasie (insluitende sekere bessies) kan nie gebruik word nie, en sekere skuiwe & ndash; soos Sky Drop & ndash; is verban uit die spel. Afrigters moet net twee minute om te besluit oor die beweeg dat hulle sal in hul wedstryde, en die wedstryde self kan nie meer as 'n uur duur. Daar is twee modi beskikbaar op die oomblik vir ewekansige Match sukkel â € Waardering af, wat is die posisie modus van die spel en as gevolg daarvan jou stryd statistieke is gehercodeerde deur die bediener en ingesluit in die posisie stelsel, dus jou rang met verloop van tyd stigting, en Gratis af, wat jou oorwinning spore / verloor stat net vir jou trainer hanteer, en nie die stat vir die bedieners behou. Die globale stryd Unie is die amptelike entiteit waaraan jou statistiek in die posisie van gevegte toegepas word, en dit is die GBU dat die wêreld & ndash sal wys; en jy â € hoe jy stapel. Elke speler begin met 'n punt waarde van 1500, en wanneer hulle wen of verloor in 'n ewekansige wedstryd stryd wat die telling gaan op en af ​​dienooreenkomstig na gelang van hoe goed jy gedoen het. Alternatiewe Vorms Die stelsel van alternatiewe vorms vir spesiale Pokémon & ndash; veral Deoxys en Rotom van die vorige games & ndash; sluit nou 'n totaal van 9 Pokemon in sy getalle. Alhoewel dit nie presies van kern belang vir die spel of die storie af, dit was so gewild in die vorige geslagte wat uitbreiding gedink onvermydelik te wees. In Black and White Pokémon met alternatiewe vorms sluit Basculin, Darmanitan, Deerling, Deoxys, Giratina, Meloette, Rotom, Sawsbuck, en Shaymin. Die metode vir die verandering van hul alternatiewe vorm wissel met elk van die Pokémon, en kan so eenvoudig wees soos 'n skuif, of sleutel item, of 'n item teëgekom in die spel wêreld. Natuurlik sal al geskoolde Afrigters weet wat die meganisme is vir hul Pokémon, want dit is deel van wat 'n afrigter is alles oor! Die droomwêreld Dit sou maklik wees om jou te vertel oor die droomwêreld wees, maar dit is so groot 'n nuwe element van die spel en die ervaring daarvan vir die eerste keer vir enige afrigter so intens vermaaklike en bevredigende dat om dit te doen sou 'n slegte te wees jy! Dit wil voorkom of in verskillende vlakke, en bied die afrigter nie net die kans om vlak op hul Pokemon in 'n alternatiewe wêreld nie, maar ook om dit te doen as deel van 'n avontuur skema wat gelyktydig bekende en nog vreemd! Die Dreamworld is waar bessies vandaan Tog is daar 'n element van die droomwêreld wat ek voel ek verplig om nou met julle deel, want dit is so belangrik 'n element van die spel, en omdat jy sal verlig wees om te hoor van dit na nie stuit die verwagte Berry Patches in die Unova Streek. Bessies, soos jy waarskynlik ontdek, groei nie in Unova, en nog Afrigters in die streek het hulle so waar kom hulle vandaan? Die antwoord â € soos ek is seker jy het begin om te vermoed â € is die droomwêreld! Jy sal baie redes en baie verskonings vir die besteding van tyd in die droomwêreld, maar miskien die beste rede van alles is, sodat jy kan groei en vind die bessies sal jy wil vir jou span. spesiale Geleenthede Gebeure was nog altyd 'n belangrike deel van die Pokémon-reeks, hoewel vir die eerste drie generasies van speletjies wat hulle was grootliks die domein van Afrigters gelukkig genoeg is om óf leef in Japan, of om naby woon tot een van die belangrikste stede in die wêreld waar gebeure geneig om te gebeur. Die belangrikheid daarvan om in staat wees om die Pokémon wat tradisioneel verkry vanaf gebeure verkry het veroorsaak dat die mense by Nintendo om hierdie strategie te heroorweeg, en in die loop van die afgelope twee geslagte 'n nuwe filosofie ontwikkel. Die 3de generasie speletjies het die gebeure wat plaasgevind het by makliker om plekke & ndash bereik; soos video spel winkels, teaters en spesiale reis gebeure wat verskyn op R Us winkels en Walmarts Toys ', terwyl die 4de generasie speletjies was die ware equalizers, nadat hulle grootliks WiFi gebaseer. Pokémon Swart Wit begin die 5de generasie met 'n plan soortgelyk aan die laaste geslag, met die klem op WiFi versprei Wonder kaarte, maar hierdie keer Nintendo is proaktiewe & ndash; soveel so dat die eerste gebeurtenis begin met die vrystelling van die spel! As jy jou kopie tussen 6 Maart 2011 en 10 April 2011 verkry jy kan konnekteer via die Nintendo WiFi Club / Connection (WFC) en die Wonder kaart vir die Liberty Pass & ndash verkry; wat is jou enigste manier om die legendariese Pokemon Victini kry! Nintendo het laat deurskemer dat daar minstens tien WiFi gebeure en miskien meer, maar op grond van die Japannese speletjies wat ons weet net sowat vyf byeenkomste tot dusver & ndash; begin met die Liberty Pass gebeurtenis te Victini verkry, en gevolg deur gebeure om die seldsame Pokemon Cubchoo, 'n eier wat uitbroei in een van drie spesiale Pokémon, 'n gebeurtenis te Ash se schriel gee verkry, en die een almal is wag vir â € die geleentheid by te Zoroark gee. Te veel om te Cover Jy moet Vind Die veranderinge en toevoegings tot die spel is so baie en gevarieerde dat daar eenvoudig te veel om hier te dek. Maar die blydskap in daardie is dat jy sal ontdek elkeen as jy die spel speel, uit die Xtransceiver en die groot aantal daaglikse en weeklikse in-game gebeure, om die Slag Metro en die nuwe kombinasie aanval, daar is so baie om te ervaar en so baie verrassings in die winkel vir jou. Pokémon Swart en Pokemon White is reeds ooit â € het die beste en grootste Pokemon speletjies; en daar is 'n goeie rede daarvoor. Sekerlik is dit die beste in die hoof-reeks, geen twyfel daaroor nie, maar die voorbeeld wat ons hier ontvang het vir ons vertel dat ons meer innovasie en uitbreiding kan verwag in die volgende wedstryd in die reeks, sodat die beste ooit is dalk te vroeg. Die streek is gebaseer op 'n werklike wêreld stad Die feit dat daar eintlik beduidende verskille tussen swart en wit & ndash; spesifiek geografiese verskille in bykomend tot die verwagte bevolking verskille in weergawe-spesifieke Pokemon & ndash; beteken dat vir die eerste keer in die geskiedenis van die reeks, hierdie geslag sal waarskynlik een wat die meeste Afrigters voel die behoefte om te besit beide weergawes van, wat beteken dat sukkel en handel nooit makliker as met hierdie sal wees. Jy staan ​​op die punt om te begin op die diepste en mees bevredigende Pokémon avontuur in die reeks tot dusver!


No comments:

Post a Comment