Monday, October 3, 2016

Ryg Avantedgefx , Die Beste Mt4 Handel Stelsel Wat Ek Nog Ooit Gebruik !

Draad: AvantEdgeFX, die beste MT4 handel stelsel wat ek nog ooit gebruik! Aansluit Datum Maart 2014 Posts 1 AvantEdgeFX, die beste MT4 handel stelsel wat ek nog ooit gebruik! Ek is relatief nuut tot handel forex, maar daar is een ding wat ek uitgevind het. Daar is honderde van handel stelsels voortdurend skuif in my gesig al die tyd en van wat ek minder as 'n kwart van hulle werk kan sien. Na sowat 'n jaar of so van soek en om geld te verloor ek uiteindelik gevind 'n. Ek het begin met die AvantEdgeFX handel stelsel en dit het heeltemal verbeter my handel. Ek kan nou konsekwent gemiddeld sowat 50 pitte per dag en ek het nie 'n dag waar ek geld verloor het in 'n paar weke het. Die stelsel werk af van real time orde vloei-analise en plotte dit om 'n laer aanwyser wat jy toon wanneer óf kopers of verkopers begin om te versnel. Dit vang sowat 90% van dié prys spykers wat jy altyd sien! Die top aanwyser is 'n kragtige voorspelling algoritme wat marksiklusse erwe, waar die prys terug tydens 'n skuif en hoe ver sy gaan om te gaan as dit breek sekere vlakke sal trek. Binne sowat 2 weke was ek maak 6 tot 12 wen ambagte in 'n ry. Die stelsel hou jou uit ambagte wanneer die handel voorwaardes is nie optimaal en kry jy in beweeg reg voor hulle gebeur en dan uit hulle reg voor hulle uiteindelik! Dit is vinnig en laat jou toe om dag handel die fx mark op die 1min kaarte. Hierdie ouens hou ook 'n lewendige handel kamer elke oggend waar jy leer uit hulle en neem ambagte met hulle terwyl die markte beweeg, sy soos 'n lewendige klaskamer! Hierdie interaktiewe leer werklik 'n verskil gemaak vir my. Vir my handel is oor die maak van geld, wat nie 'n super adrenaline van riskante handel. Sodra ek in ooreenstemming met hierdie stelsel het ek begin toe te voeg op grootte van my ambagte en maak 'n klomp geld elke dag, selfs al het ek net sowat 10 ambagte of minder gedurende daardie dag. Ek probeer nie om iemand iets te verkoop deur te plaas hier. Ek gebruik so gefrustreerd en oorweldig deur al handel stelsels daar buite die wat geld verloor te kry en ek onthou hoeveel dit so gesuig ek net probeer om uit te help iemand anders wat dieselfde kan voel en hopelik slaan hulle 'n bietjie geld. Ek sou super gelukkig gewees het as iemand my sou kon help vroeër op! Hier is 'n paar van die skakels vir die stelsel wat ek gebruik Cheers en gelukkig handel!


No comments:

Post a Comment