Thursday, October 6, 2016

Verkope Gereedheid Blog

Nuwe werknemer Oriëntering vir Retail Store Associates Retail maatskappye voortdurend te belê in nuwe tegnologie, webwerf funksies, en in die winkel ervarings aan die kliënt ervaring te verbeter en die bevordering van inkomste. Maar om verkope en doeltreffendheid van winkels te verhoog, instelling van 'n omvattende nuwe werknemer oriënteringsprogram moet word aan die bokant van die lys! Nuwe werknemer Oriëntering kan verhoog Werknemer Behoud Goeie onboarding lei tot goeie retensiekoerse. Op Corning Glass Works, nuwe werknemers wat dit bygewoon • Hoër werkstevredenheid. • organisasieverbondenheid. • Laer omset. • Career doeltreffendheid. • Verlaagde stres. 3 Sleutelareas om te sluit in jou Retail nuwe werknemer oriënteringsprogram Hier is 3 belangrike gebiede wat jy moet sluit in jou nuwe huur oriënteringsprogram om jou winkel Associates suksesvol! 1. Wat beteken jou Brand staan? Werknemers is jou belangrikste merk ambassadeurs: met vooruitsigte, met kliënte en met die gemeenskap. Deur te verseker dat alle werknemers verstaan ​​en glo in die maatskappy se missie, in sy doel en wat die merk staan, kan jy 'n beduidende impak op hoe jou merk word beskou deur die kliënte het. 'N Goeie merk fondament kan werknemers om die merk te demonstreer in 'n nooi, relevant en eerlik manier elke dag in hul werk. Vrae om te begin: Deel jou storie: Hoe het die besigheid te begin? Hoekom is jy hier? Wat beteken jou merk staan ​​vir? Wat beteken jou merk lyk? Wat is jou visie en missie? Wat is jou waardes? 2. Bemagtig Store Associates Met produk kennis en verkope tegnieke: Store Associates bemagtig moet word met 'n produk kennis te maak met kliënte en bied 'n persoonlike ervaring. As kliënte betree die winkel, gewapen met 'n rykdom van inligting. Store Associates moet in staat wees om nie net by hierdie hoë vlak van kennis, maar ook by te voeg om dit en verskaf addisionele waarde. Deloitte navorsing toon dat die sukses persentasie toegeneem met 9% wanneer kliënte is bygestaan ​​deur werknemers wat 'n hoë mate van produk kennis en demonstreer sterk interpersoonlike vaardighede. Trein jou nuwe werknemers op die produk kennis, interpersoonlike vaardighede en verkope tegnieke 'n persoonlike, relevante kliënt ervaar deur tegnologie te voorsien. 3. Oefen jou nuwe werknemers Store Bedryf, verliesvoorkoming Krimp: Maak seker dat jou hele personeel is goed opgelei in voorraadbestuur, merchandising, verlies voorkoming en veiligheid praktyke. Elke jaar winkels aangaan 'n verlies van meer as $ 30B as gevolg van inventaris verlies as gevolg van krimp. diefstal en administratiewe foute. Die vakansie seisoen is by verre die duurste tyd vir krimp. Die opleiding van jou werknemers op proaktiewe voorkomende verlies voorkomingsmaatreëls kan 'n lang pad om te maak die vakansieseisoen winsgewende en suksesvolle gaan. Jou nuwe huur-opleidingsprogram moet die volgende insluit opleiding op volgende programme: Deur die skep van 'n omvattende kleinhandel nuwe huur opleidingsprogram, kan jy 'n goeie eerste indruk te maak, uitvloei te verminder en jou span saam vir sukses begin op Dag 1. Is jy met behulp van die nuwe werknemer oriëntasie of mis jy 'n geleentheid?


No comments:

Post a Comment